Dagens köp

Idag var vi på Arken Zoo i Västerås och botaniserade. Affären var ganska stor och hade bra utbud, dock fanns det inte många täcken i Tiras storlek och färg kvar - men jag skulle ändå bara prova så det gjorde inte så mycket. Tira hittade i alla fall lite godis som hon köpte och ett nytt halsband.
 
 
Trick & Treat-pinnarna är superbra att klippa sönder och gömma i lakan, de är även bra som mutor vid simning och andra saker som inte Tira uppskattar. Dessa sålde de till halva priset så jag gav 25 kr för båda förpackningarna. Sedan köpte jag ett storpack med tuggben, tyckte det var rätt billigt med 14 ben för 99 kr. Det sista vi köpte var ett nytt halsband från Rukka (dem jag skrev om här) då hennes är urblekt och jag vet inte riktigt hur bra reflexen fungerar. Detta kostade 69 kr.
 
 

Kommentera här: